poniedziałek, 22 marca 2010

Wiosennie

Zrobiłam LO na wyzwanie Scrapujących Polek . Głównym wymogiem było tło w odcieniach koloru żółtego. Dokonałam odkrycia, że papieru w takim kolorze w moich zasobach brak. Ale potrzeba matką wynalazku jest. I udało mi się to nieszczęsne tło pozyskać.



Poza tłem wykorzystałam papier Daisy D’s Paper Kolekcja: Salt Water Taffy, papier w kropki ( żółty i zielony) American Traditional kolekcja Welcome Baby Boy, guziki ILS, ćwieki - Latarnia Morska , kwiatki Latarnia Morska oraz inne zakupione w scrap.com.pl

2 komentarze:

  1. ale Cię wymęczyły te wiosenne wyzwania!
    ale przyznasz, że wiele to dało, choćby... ciepła :)
    jak dla mnie -świetnie sobie poradziłaś z brakiem żółtego tła, hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne LO!! I zdjęcia śliczne! Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń