piątek, 26 marca 2010

Moje archiwum rodzinne

Pokazuję dziś album (30x30) ze zdjęciami ze Świąt Bożego Narodzenia 2009. Dwie karty już kiedyś pokazałam. Teraz całość.







Papiery: Collagepress "Scrooge & Marley Collection: December 25th",
Dill Blossom – Pesto, Windsor – Manteau, Webster's Pages -"Cream Puff", "Raspberry Truffle", "Peppermint Snowfall", "Delish""December Journal", "Magical Tree" wszystkie zakupione w scrap.com.pl plus ścinki z ILS.
Szydełkowe elementy zrobiła moja M.
Ćwieki Latarnia Morska.
Tekturowe napisy, gwiazdki, zawijasy, bombki, choinki, dzwonki oraz karta ramka –Scrapiniec .
Kalkomania Winter Wonderland" Webster's Pages
kwiatki scrap.com.pl ,
di –cuts My Mind's Eye - Merry Days of Christmas,
alfabet "WinterWings Alpha"Webster’s page,
kartki do journalingu "Hello Beautiful Cards"Webster’s Pages

1 komentarz:

  1. dobrze, że zobaczyłam Twojego najnowszego posta, bo dzięki temu zajrzałam dalej...

    mam do uzupełnienia parę wpisów :)
    a tu u Ciebie na pewno!
    bo album wyszedł świetnie, cudowna pamiątka :)
    tyle w nim radości!

    OdpowiedzUsuń