poniedziałek, 22 marca 2010

Gram w kolory

Kolejne wyzwanie tym razem z Art - Piaskownicy - Graj w kolory #14.
Bawiłam się świetnie, choć to chyba nie mój zestaw kolorystyczny. Tak wynika z przeglądu moich papierów i elementów. Jednak króluje róż … Ale zdjęcia mojego Bzyka, na których udało nam się zarejestrować jak pierwszy raz samodzielnie usiadł, dały mi sporą dawkę energii i zmotywowały do pracy.





Papier: Secret Garden Papermania, Daisy D’s Paper Kolekcja- Salt Water Taffy, resztki papierów z kolekcji Owocówki ILS, tekturowy napis ze Scrapińca , ćwieki Latarnia Morska , kwiatki z moich zasobów, krople akrylowe ILS, chipboardy i die-cuty Collage Press kupione w scrap.com.pl

1 komentarz:

  1. to mi się podoba
    rzeczywiście czuć wiosnę!
    i Bzyk taki wiosenny, jak mała roślinka, która zaczyna szybko wzrastać, bo słonko mocniej świeci :)

    OdpowiedzUsuń