czwartek, 18 marca 2010

Różności

Na początek imieninowa kartka. Papier Meadow Sorbet ILS, kwiatki Prima, ćwieki Latarnia Morska ,stemple POLPOMP i inne z moich zasobów.




Ponieważ strasznie spodobały mi się papiery About Spring ILS, powstała nowa okładka mojego zeszytu ( mam w końcu cos dla siebie). Inaczej mówiąc zafiksowałam się pracując z nimi i nie mogłam przestać. Ale wczoraj już przerzuciłam się na inne i zakończyłam sezon wielkanocnych karteczek. Tylko muszę jeszcze znaleźć chwilę, żeby je tu pokazać…



I na koniec kartka dziecięca, z okazji urodzin . Mocną inspiracja była piżama mojego S.(Papiery Cosmo Cricket)

4 komentarze:

  1. a to fajna inspiracja! piżama, hihi

    papiery ILS super wykorzystane :)
    połączenie kwiatuszków z sorbetem - podoba mi się

    szyjesz, czy rysujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyje i rysuje, zależy czy mój S. śpi czy nie.

    OdpowiedzUsuń